• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Erfarenheter brocc

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lina

Viktig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
1 Februari 2016
Meddelanden
64
Mottagna reaktioner
7
Poäng
42
Mm drog ut på tiden och kolla upp mitt konto. Konstigt nog gick det igenom trots 6 siffriga uttag och insättningar på spelkonto. Ja skrev bara bank nr o dylikt till dom. Skickade inga fakturor,

när du skickade in bank nr och så hade du något inkassobrevet med?
dom vill samma från mig att ja skickar in uppgifter.
jag har två inkassobolag ja vill lösa men är rädd att skriva in dom och därmed få avslag.
hade du några såna eller va de bara banker?
 

Inflames

V.I.P
Poäng: 537
Blev medlem
16 December 2020
Meddelanden
940
Mottagna reaktioner
404
Poäng
537
när du skickade in bank nr och så hade du något inkassobrevet med?
dom vill samma från mig att ja skickar in uppgifter.
jag har två inkassobolag ja vill lösa men är rädd att skriva in dom och därmed få avslag.
hade du några såna eller va de bara banker?
Ne skickade inga inkasso. Skickade med 2 krediter ja kunde plocka ut sen. Med dom betala ja av inkasso o dylikt som var på gränsen till kaos, de betalar ut överskottet också.
 

Lina

Viktig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
1 Februari 2016
Meddelanden
64
Mottagna reaktioner
7
Poäng
42
Ne skickade inga inkasso. Skickade med 2 krediter ja kunde plocka ut sen. Med dom betala ja av inkasso o dylikt som var på gränsen till kaos, de betalar ut överskottet också
Ne skickade inga inkasso. Skickade med 2 krediter ja kunde plocka ut sen. Med dom betala ja av inkasso o dylikt som var på gränsen till kaos, de betalar ut överskottet också.
Åh fan ja skickade in på tok för många skit lån utanför uc så ja räknar med att lånet inte går igenom.
 

Inflames

V.I.P
Poäng: 537
Blev medlem
16 December 2020
Meddelanden
940
Mottagna reaktioner
404
Poäng
537
du hade rätt! Jag har fått Mail idag om att lånet är upplagt. Nu kan jag pusta ut.
jag samlade i stort sett bara skitlån och två st inkassofakturor. Känns underbart!
Trevligt ! Grattis och förvalta det rätt :)
 

Blenda

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
8 Mars 2019
Meddelanden
479
Mottagna reaktioner
125
Poäng
327
Ne skickade inga inkasso. Skickade med 2 krediter ja kunde plocka ut sen. Med dom betala ja av inkasso o dylikt som var på gränsen till kaos, de betalar ut överskottet också.
Är det någon nyligen som fått samlingslån av brocc? Dom vill att man mailar lösenuppgifter. Är det bara att skriva dom i text? Någon som löst delar av lån då?Om det går att skriva en del av lånet bara som skuldsaldo.
 
Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp